dijous, 18 d’abril del 2013

OBSERVACIÓ DELS TESTS



En algunes de les sessions, he pogut veure el procediment per passar alguns tests.
M'ha sorprès que n'hi hagin tants!!! N'hi ha per detectar dificultats amb la lectoescriptura,  les capacitats lectores i de comprensió, dèficit d'atenció, tècniques d'estudi, mirar quin nivell d'aprenentatge té un infant i com és el seu aprenentatge, l'organització perceptual i memòria visual, tests també de socialització, ...

M'ha semblat molt interessant perquè no els coneixia. Estic observant com s'apliquen, com es corregeixen i com s'interpreten els resultats.

Tal i com m'ha explicat la meva tutora de pràctiques, no s'han de seguir al peu de la lletra. Sinó que ha de ser una informació més a valorar, cal contextualitzar-lo en cada cas i fer una lectura global de tot el procés de recollida de resultats.

Els tests és un tema que no tenia gaire teoria, ni pràctica. Buscaré més informació per saber-ne més.

Aquí us enganxo unes adreces que he trobat on apareixen alguns dels test que he observat a les pràctiques.







Susana ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada